Connect with us

Erhverv

Derfor skal I have jeres eget firmatøj

Published

on

Det kræver meget at drive et succesfuldt firma. Du skal både være opmærksom på marketing, produktudvikling og naturligvis dine medarbejderes velbefindende. Nogle af de ting kan dog løses ved, at I får jeres helt eget firmatøj. Det er der nemlig flere fordele ved, som både handler om reklame samt det interne sammenhold på arbejdspladsen. Et fælles logo kan betyde meget mere, end man umiddelbart skulle tro, og derfor skal du ikke holde dig tilbage fra at finde det flotteste arbejdstøj til dine ansatte. Det kan kun være en fordel.

Øget synlighed

Firmatøj kan sørge for, at jeres firma bliver meget mere synligt for potentielle kunder. Hvis I for eksempel arbejder på en byggeplads, kan det være en stor fordel at have tøj, der peger tilbage på jeres virksomhed. På den måde kan andre, der kommer forbi se, hvor I arbejder og måske tænke på jer, næste gang de har brug for en håndværker. Det er altså en glimrende måde at komme i kontakt med nye kunder. Skab synlighed i firmatøj med eget logo, så endnu flere kan få øje på jer. Det kan i sidste ende øge jeres omsætning.

Sammenhold

En anden fordel ved firmatøj er, at det faktisk kan øge sammenholdet på arbejdspladsen. Det giver medarbejderne en følelse af at stå sammen og være en del af noget større. Hvis du oplever nogle problemer med fællesskab og holdånd på arbejdet, så kan det altså være en rigtig god idé at få fat i noget firmatøj. Det kan også være med til at mindske konkurrencementaliteten, fordi de ansatte vil huske på, at de trods alt er sammen om at gøre firmaet til noget særligt. På den måde bliver det også en måde for dig som chef at vise, at du virkelig sætter pris på dine ansatte – hver og en af dem.

Continue Reading

Erhverv

Sådan vælger du den bedste frokostordning i Kolding

Published

on

Hvis du er på jagt efter en ny frokostleverandør til din virksomhed, eller du er begyndt at lege med ideen om at arrangere en overhovedet, så er du kommet til det rette sted.

Der findes nemlig masser af valgmuligheder, når du skal bestemme dig for, hvem der skal stå for frokosten i din virksomhed – også i Kolding. Mens en leverandør kan være det perfekte match for en virksomhed, kan en anden være perfekt for nogle andre.

Derfor får du her nogle råd til, hvordan du finder den perfekt frokostordning i Kolding til lige netop din virksomhed.

Bliv klog på mulighederne

Når der er mange valgmuligheder, så skyldes det måske også, at de hver især har noget forskelligt at byde på. Derfor er det vigtigt, at du læser om de forskellige leverandører, og finder ud af, om de vil være et godt valg for din virksomhed.

Nogle leverandører fokuserer måske på:

  • Økologi

  • Friske råvarer

  • Varme retter

  • Variation

For at blive klogere på de forskellige frokostordninger i Kolding kan du se mere her.

Hvad skal du bestemme dig for?

Der kan altså være flere ting, som du skal bestemme dig for, når du vælger leverandøren af maden på netop din arbejdsplads. For det første skal du nemlig bestemme, om der er noget, som er særligt vigtigt for dig og dine medarbejdere.

Det kan være, der er nogle overfølsomheder eller præferencer både til selve maden og til de producerer, man har i forbindelsen med madlavningen.

Du skal dog også bestemme dig for, hvor meget du vil være villig til at betale. Der er nemlig en lille forskel på prisen, alt efter hvem du vælger.

Inden du tager den endelige beslutning, kan det også være en god idé at forhøre dig hos nogle af de forskellige leverandørers kunder. Så kan du finde ud af, om de er tilfredse med det hele.

Continue Reading

Erhverv

Bliv medlem af Finansforbundet og høst gode fordele inden for dit fag

Published

on

Er du ansat inden for den finansielle sektor, kan det være en god idé at overveje et medlemskab hos Finansforbundet, der udover at give dig en lang række fordele også kan agere dit økonomiske sikkerhedsnet i tilfælde af ledighed via den tilhørende A-kasse.

Så uanset om du er studerende, nyuddannet akademiker, IT-ansat eller leder, er der helt sikkert masser af muligheder at hente i et medlemskab.

Fordele ved et medlemskab i Finansforbundet

Når du vælger at blive medlem af Finansforbundet, kan du glæde dig til at blive en del af et større fællesskab, hvor du kan høste masser af gode fordele:

  • Ekspertrådgivning fra flere faggrupper – du kan få professionel rådgivning af både jurister og socialrådgivere, så du kan få besvaret alle dine spørgsmål ved kontraktunderskrivning m.m.

  • Helårs- og ferieboliger – få gode rabatter ved køb og leje af flere former for boliger til dig og din familie i både Danmark og udlandet.

  • Mentorforløb – med en mentor i spidsen kan du gennemgå et spændende udviklingsforløb, der styrker dine kompetencer og giver dig et nyt perspektiv, hvis du er gået i stå i jobsøgningen.

  • Efteruddannelse – deltag i spændende kurser og forløb, som giver dig mulighed for at krydre dit CV og gøre dig til en eftertragtet kandidat til drømmejobbet.

  • Jobbank og netværk – øg dine jobmuligheder igennem forbundets helt egen jobbank og bliv en del af et netværk, hvor du kan møde andre ligesindede inden for branchen.

Hold dig opdateret på dine muligheder

Som medlem af Finansforbundet får du ligeledes mulighed for at holde fingeren på pulsen og blive klogere på, hvad der rører sig inden for finanssektoren. Med Magasinet Finans kan du nemlig læse spændende artikler om små og store emner og møde nogle af de udfordringer, som ansatte vil møde både nu og i fremtiden.

Continue Reading

Erhverv

Hold produktionen rullende med pålidelige transportruller

Published

on

Transportruller er uundværlige i den daglige produktion for rigtig mange virksomheder, og det er derfor også vigtigt at investere i nogle ruller i en høj kvalitet, da beskadigede eller ødelagte transportruller kan betyde forsinkelser i produktionen og derved også påvirke din bundlinje.

Du kan købe transportruller af høj kvalitet hos ABC Industrigummi, hvor du altid har mulighed for at finde et bred udvalg af ruller, der passer lige netop til din produktion. Ved at købe gode transportruller fra ABC Industrigummi kan du altid holde produktionen i gang og derved skabe gode forudsætninger for en sund virksomhed.

Ved at vælge ABC Industrigummi som din leverandør af transportruller får du desuden den fordel, at dine ruller regelmæssigt vil blive tjekket og vedligeholdt, hvilket yderligere er med til at sikre, at dine ruller kører som de skal, mens levetiden på samme tid forlænges.

Transportruller til alle behov

Hos ABC Industrigummi finder du altid de mest anvendte transportruller på lager. Du kan derfor altid få en hurtig levering på ruller med en diameter på:

  • Ø63 mm

  • Ø76 mm

  • Ø89 mm

Som kan fås med en længde på:

  • 200 mm

  • 250 mm

  • 315 mm

  • 380 mm

Men hvis du har særlige behov til dine transportruller, skal du ikke være bange for at kontakte ABC Industrigummi, der også kan levere specialdesignede løsninger, som passer præcis til din produktion. Med mange års erfaring i branchen er ABC Industrigummi en leverandør med et stort netværk, hvilket betyder, at du altid har mulighed for at få de ruller, du mangler.

Professionel vejledning

Hos ABC Industrigummi finder du erfarne medarbejdere, som står klar til at give dig den hjælp, du har brug for. Det er guld værd, hvis du eksempelvis står og mangler en løsning, som skal tilpasses din produktion, hvor du mangler gode råd til, hvordan du vælger de helt rigtige transportruller til din virksomhed.

Continue Reading

Populært