Connect with us

Erhverv

Sommer og e-handel – dét skal du være opmærksom på

Published

on

Sponsoreret indhold

Sommeren er ankommet, og de kølige forårsaftener er afløst af varme sommerdage med temperaturer på over 20 grader. Og det betyder, at flere og flere danskere forlader hjemmene og bevæger sig ud i det ganske danske landskab for at nyde naturen eller udnytte de sommerfriske cafe-muligheder, der er i de danske storbyer.

Men med sommeren og solskin kommer også en adfærdsændring hos forbrugerne, der kan gøre ondt hos de mange e-handelsplatforme, der er på internettet – og i artiklen her kigger vi ind i, hvordan det kan påvirke salget online, at der i Danmark er bedre vejr. Læs med videre og bliv klogere på, hvordan vejrprognoserne kan være en indikator på, hvordan salget egner sig.

Godt vejr giver mindre salg

En af de ting, man efterhånden ikke kan diskutere længere er, at solskin giver dårligere salg online. For når solen skinner er der færre, der tilbringer tiden inde foran en computer eller tablet, og flere der vælger at lægge elektronikken fra sig og nyde det sommerskønne vejr. Sådan har det været længe, og selvom man i årevis har diskuteret, om det nu også var netop vejret, der var årsag til et dalende salg, er man nu blevet enige om, at der er en sammenhæng.

Det betyder også, at man i specielt Danmark kan forudsætte et salgsdrop, når sommeren er på vej. For netop det faktum, at sommeren kan være mild i Danmark, gør også, at det går endnu værre ud over salget, når så vejret er godt. Og det kan faktisk være katastrofalt for virksomheder, som er mindre modtagelige overfor fald i salget.

Og det er sådan set ligegyldigt, om man så sælger våddragter eller stearinlys – salget vil højst sandsynlig blive på påvirket alligevel, og man kan ikke prøve at omlægge hele salget til produkter, der måske komplimenterer sommervarmen, for samtlige statistikker viser nemlig, at dette salg flyttes fra de online butikker til de fysiske, som alligevel ligger ude i områder, der tillokker folkemængderne, når regn og vind skiftes ud med solskin.

Så i bund og grund er det varme himmelstrøg noget, vi må acceptere i forbindelse med e-commerce. Og selvom det i langt de fleste tilfælde ikke er katastrofalt, er det alligevel så mærkbart, at man som virksomhed bør indregne, at man i perioder med solskin vil få et markant mindre salg. 

Continue Reading

Erhverv

Gør folk mere opmærksom på din virksomhed

Published

on

Denne annonce indeholder sponsoreret indhold

Hvis du er leder af en virksomhed, som forsøger at sælge et produkt eller service, er det altafgørende, at du kan gøre opmærksom på dig selv. Hvis ikke folk kender til din virksomhed, kommer de heller ikke til at købe dine produkter. Der er så mange konkurrenter på markedet at i dag, at du konstant er nødt til at være aktiv og relevant. Men hvordan gør du folk mere opmærksom på din virksomhed?

I dag bruger de fleste mennesker Google som deres primære søgemaskine. Hvis du sørger for at bruge kræfter og penge på at have annoncer på Google, vil det derfor også kunne hjælpe dig til at få spredt dit virksomhedsnavn. Hvis du har annoncer på Google, vil flere opdage dig og blive mindet om dig, hvilket vil kunne føre til et øget salg. Få hjælp af et Google ads bureau.

Vær aktiv på sociale medier

I dag kommer du nærmest ingen vegne, hvis ikke du er aktiv på sociale medier. Gennem sociale medier kan du lynhurtigt komme ud til rigtig mange mennesker på én gang. Det gode ved sociale medier er, at når folk ser noget, som de kan lide, så deler de det med deres venner. Det gør, at du får spredt dit virksomhedsnavn endnu mere. Derfor handler det bare om at have noget lækkert indhold på forskellige platforme på sociale medier. Desuden er det en billig form for markedsføring i forhold til så meget andet. Du kan starte ved f.eks. at lave en facebookside og en Instagram konto. Det er ovenikøbet virkelig nemt at kommunikere med din målgruppe gennem sociale medier.

Hjemmeside

Når du gør noget ud af at tiltrække kunder, nytter det ikke noget, at du f.eks. har en hjemmeside, der ikke siger dem noget, for så smutter de bare igen.

Continue Reading

Erhverv

Kommunikation gennem kroppen

Published

on

Vi kommunikerer på andre måder end ved at åbne munden og lade vores tanker flyde over vores læber. Nogle gange flyder tankerne over, og vi kommer til at sige for meget, og andre gange er der næsten intet, der bliver nævnt. Der er vi som mennesker så komplekse, at vi har mange muligheder for at kommunikere med hinanden. Mange af os bruger kroppen som et ekstra kommunikationsmiddel, når vi ikke helt er klar over, hvad vi skal sige. Kropssprog bruger vi også til at udtrykke os selv. Vi bruger kropssprog når vi f.eks. snakker med en, der taler et andet sprog, og vi lige har glemt, hvad det er, ordet nu hedder på det sprog. Så prøver vi oftest at forklare ordet og supplere med kropssprog.

Kropssprog er en nøgle i kommunikation

Selvom kropssprog er en nøgle i vores kommunikation, er det ikke altid, at nøglen passer ind i det rigtige nøglehul. Kommunikation gennem kropssprog kræver både øvelse og opmærksomhed. Når man bruger kropssprog, er det sammenspildet mellem dine hænder, dine øjne, hvordan du står og hvad der kommer ud af din mund. Alt det og meget mere er et vigtigt element i vores brug af kropssprog. Kropssprog er også en nøgle, da man ikke altid kan høre på nogen, hvordan de har det. Kropssprog kan også bruges som hjælp til at forklare noget, så man sørger for, at alle parter forstår.

En dygtig kommunikatør

For at blive en dygtig kommunikatør, skal kropssprog blive en naturlig del af, hvordan man kommunikerer. Kropssprog indebærer nemlig også udseende, påklædning, dufte og hvordan du bruger dine hænder, når du taler. Det er også, hvordan du bruger dine øjne under en samtale. Alt det er nemlig en del af, hvordan vi forstår og opfatter hinanden. Du kan finde ud af meget mere – og blive bedre til det – i et kursus om kropssprog med Birgitte Dam Jensen.

Continue Reading

Erhverv

Spunsforstærkning af din fagmand

Published

on

Det kan være nødvendigt at få din spuns forstærket. Når du leder efter en løsning, så er det vigtigt, at du gør det uden vibrationer. Vibrationer kan skade omkringliggende fundamenter og bygningsværker, og det kan være katastrofalt. Den patenterede løsning Screwfast Spunsanker sørger for, at din spuns bliver forstærket helt uden vibrationer og dets katastrofale følger. Forstærkning af spunsbehøver således ikke være noget, du skal kigge for meget efter, for det er altså en løsning, der fungerer. Det hele handler om, hvem du får til at klare forstærkningen af spuns, og hvilken løsning, de bruger. Og om den virker. 

Kvalitet fra fagmænd, der læser på lektien

Du kan vide dig sikker på, at metoden virker, fordi den bliver udført af absolutte fagmænd. Forstærkning af spuns skal simpelthen gøres ordentligt, så det ikke ender med at gøre mere skade en gavn. Det handler meget om at gøre arbejdet rigtigt allerede inden fagmændene kommer ud for at forstærke din spuns. Beregningerne skal sidde i skabet. Det er ikke bare et simpelt regnestykke, for det er både dimensioner og dybde og meget andet, der bliver taget højde for, når du for forstærkning af spuns ved dygtigt fagpersonale. 

Helt og aldeles vibrationsfri

Det handler også om at have det rigtige værktøj til at klare arbejdet. En dygtig fagmand ved godt, at godt personale ikke kan sikre dig ordentlig forstærkning af spuns. Når det så også skal være vibrationsfrit, så skal det gøres på en helt særlig måde. Først installerer de store skruer med metalplader på med deres maskiner. De bliver så samlet og slået sammen, så de står stærkt. Deri går beregninger om din jord og andet for at sørge for, at kvaliteten er i orden. Fordi skruerne bliver skruet i og ikke slået i, så undgår du vibrationer, som skader omkringliggende bygningsværk. Det kan hurtigt blive meget uheldigt, hvis andet tager skade. 

Continue Reading

Populært