Annonce
Der er i dag en meget stor konkurrence på det online marked. Derfor kan det være svært at komme til for de mange andre, der tilnærmelsesvis sælger det samme som dig. Det er en udfordring, men mange tager den op i stiv arm. Der findes nemlig en lang række forskellige metoder til at skille sig ud, og det er netop det med at være personlig ikke bare i sin markedsføring, men også i forhold til de pakker, du sender ud – de er nemlig vigtigere, end de fleste er klar over.
Tag et kig på A4 etiketter til printer
Er det noget, du synes, der lyder spændende? Så bør du først og fremmest tage et kig på de muligheder, der byder sig med A4 etiketter til printer. Her er der nemlig tale om en nem metode til at yde lidt ekstra service, når du sender pakker ud. Med de mange forskellige former for etikkerter, som du kan sætte et print på, får du nemlig den perfekte mulighed for at klistre ting på din kasse til forsendelse, der kan virke som markedsføring. Men du kan også bruge sådanne etiketter inde i pakken for eksempel på at holde silkepapirer sammen, der er omkring varen.
Gør lidt ekstra ud af indholdet
Derudover bør du tænke på, hvad du putter ned i kassen. For det er tit ikke nok bare at lægge den vare i, som folk har bestilt. Prøv også at fylde den op med lidt ekstra. Det kan for eksempel være lidt lækkerier eller andet pynt – det er helt sikkert noget, der vil gøre det mere spændende at åbne den pakke, som du sender, og det skaber en masse forventning, der også kan virke som god markedsføring for dig. For hvem vil ikke gerne tage et billede af noget eller vise noget frem, der ser pænt ud?
Vær lidt mere personlig end dine konkurrenter
Det kan også være en fordel at være meget mere personlig end de fleste andre – det er nemlig ofte sådanne metoder, der virker, skaber loyalitet og masser af glade kunder. Så hvad med at lave en lille håndskreven seddel eller et fint kort med en hilsen, som du ligger med i kassen? Det vil skabe masser af smil at læse, og så er det også noget, der viser, at du gerne gør en lille ekstra indsats for at gøre dine kunder glade – og det elsker de!
Følg op på de ordrer du sender ud
Sidst men ikke mindst bør du følge op på din vare. Det kan du for eksempel gøre ved at medsende en opfordring til at give dig en anmeldelse på diverse platforme. Denne vil ikke blot give dig et indtryk af, hvad dine kunder synes om dig, således du for eksempel også har mulighed for at rette ind, men det er også noget, der vil gøre den synligt for eventuelle kunder, at du er god af handle med. Der er her tale om social proof – og det virker!