Connect with us

Erhverv

Derfor er personlig kundeservice stadig et vigtigt element i den digitaliserede verden

Published

on

Flere og flere elementer af erhverv bliver digitaliserede, og mange kunder handler online og er overhovedet ikke i kontakt med en person under købsprocessen. Der findes dog stadig erhverv, hvor den personlige kundeservice er vigtig, og hvor det kan skade virksomhedens renommé, hvis kunden eksempelvis føler sig overladt til sig selv. I nogle købsprocesser vil der være brug for vejledning, for at kunden kan finde frem til det helt rette produkt, eller for at kunden kan få betalt online. Det kan også ske, at produktet ikke lever op til forventningerne, og at kunden derfor har behov for at snakke med en medarbejder for at komme med sin kritik. Ved at møde kunden med god, personlig kundeservice, kan en returvare eventuelt blive til et nyt salg, eller kunden kan blive til en tilbagevendende kunde.

 

Mød kunderne online

I mange situationer har kunden måske bare et hurtigt spørgsmål, og i stedet for at ringe op til virksomheden, kan det klares over mail, gennem en online spørgeformular eller via en online chatfunktion på hjemmesiden. At være til rådighed for kunden online, kan kunden selv række ud, hvis han eller hun har behov for hjælp. Det giver kunden fleksibilitet og styring over situationen, og kunden slipper for at sidde i kø for at komme gennem til en medarbejder over telefonen.

 

Tal med kunderne

I de situationer, hvor kunden har brug for at udtrykke sig verbalt, er det dog vigtigt, at han eller hun kan komme igennem på telefonen, hvis virksomheden kun sælger varer online. At have en stabil forbindelse til erhvervstelefoni kan skabe merværdi for kunderne, som gerne vil udtrykke deres mening eller have personlig vejledning. Ved at investere i både godt og stabilt internet og en hurtig telefonforbindelse, får både kunderne og medarbejderne bedst mulige forhold, og virksomheden undgår forsinkelser på både internet og telefoni. Læs mere om internet og telefoni til erhverv.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Erhverv

Kniber det med pladsen på kontoret?

Published

on

Er du ved at starte din egen virksomhed eller dit eget firma op, eller er du måske ved at udvide i dit varesortiment? Så kan det være, at du oplever at den plads, som du tidligere har opholdt dig på, pludselig bliver en smule trang, når kontoret bliver fyldt op med kasser, papirer og de varer, som du gerne skal have solgt til alle dine kunder. Men det er der heldigvis råd for.

 

Lej et lagerum

Det at eje sin egen virksomhed eller sit eget firma er i sig selv utrolig spændende, men det kan i stressede tider også være en belastning, og det især hvis travlheden fører til, at man pludselig ikke kan finde de ting, som man lige står og mangler eller har svært ved overhovedet at få plads til sig selv på sit kontor. Samme kan ske, når man vælger, at det er ved at være tid til en udvidelse blandt andet i varesortimentet. For pludselig bliver det man er vant til fordoblet, og det betyder, at pladsen, man er vant til at opholde sig på, bliver halveret og dermed ofte minimal. Men det er der heldigvis råd for.

 

En måde hvorpå du kan få mere plads på dit kontor, er ved at flytte alle dine varer og mindre vigtige papirer til et andet lokalt sted. Det kan for eksempel være på et lager ved Horsens, i hvilket du blot kan tage ud til, når du har behov for at hente nogle varer hjem. Herfra kan du således få et overblik over de ting, som du har, de ting som du mangler, og de ting som du ønsker at udvide med i fremtiden. Og du kan ligeledes fra et lager være sikker på, at du har den plads, som du har behov for med dit firma eller din virksomhed.

 

Plads til kunder

Og et lager kan lejes i diverse størrelser, hvilket betyder, at du har rig mulighed for at finde frem til et, der opfylder dine ønsker og behov for plads. Alle de kasser, bokse og papirer som så tidligere har fyldt og til tider også flydt på dit kontor kan derfor pludselig komme i orden i et lagerrum. Dit kontor kommer således til at synes mere professionelt igen, og du vil derfor have mulighed for eksempel at foretage kundemøder i det uden at skulle bekymre dig om pladsen og de meget rodede omgivelser. At have styr på kontoret kan også give ro til at vise virksomheden udadtil i gadebilledet omkring eksempelvis Horsens, hvis det er omegnen for dig.

Continue Reading

Erhverv

Få din egen bil ved hjælp af leasing

Published

on

Når man skal rundt i verden, er det meget rart selv at kunne bestemme, hvor og hvornår man vil afsted. Det er rigtig ærgerligt at skulle tage tidligt hjem, når man er ude og hygge med venner eller familie, fordi man skal nå en bestemt bus. Det slipper man for at bekymre sig om, hvis man har sin egen bil til rådighed. En bil gør bare livet en smule nemmere, men den er selvfølgelig heller ikke helt gratis. Det er de færreste, som har stort nok overskud i budgettet til at kunne betale en helt ny bil ud, og derfor er man som regel nødt til at optage et lån i banken. Det kan hurtigt blive dyrt, hvis der er mange renter på. Har man derfor ikke pengene liggende til en ny bil, så kan det være en god mulighed at udnytte sig af leasing. På den måde behøves man ikke lægge et stort beløb med det samme og slipper for at tage et dyrt lån i banken. Man kan altså få friheden til at køre rundt i sin egen bil og selv bestemme en tidsplan.

 

Hvorfor er det bedre at lease en bil fremfor at købe den?

Der er selvfølgelig fordele og ulemper ved begge dele, men der kan være mange gode fordele ved at lease en bil, hvis man ikke har en stor sum penge på kontoen. Det er en skam, hvis man ikke kan få muligheden for at få en bil, fordi man helst vil undgå et lån eller ikke har nok på opsparingen til at investere i en helt ny bil. Derfor er leasing en god mulighed, hvis man skal bruge en bil og ikke vil smide alt for mange penge på en gang.

En stor fordel ved at lease er blandt andet også, at man ikke selv har så stort et ansvar for bilen. Det kan for eksempel være i forbindelse med skader på bilen. Når der er noget, som skal repareres, så er det leasingselskabet, som er ansvarlig for regningen. Desuden betyder værditabet heller ikke noget, når man ikke selv er ejer af bilen. Der er ofte et stort værditab på en ny bil de første par år, men det er ikke noget, man skal bekymre sig om, når man leaser. Man har som regel en aftale, der løber i 3 år, og derefter kan man blot skifte over til en ny bil.

Continue Reading

Erhverv

Du behøver ikke være Superman for at løfte tunge ting

Published

on

Selvom langt de fleste af os nok ikke ville have noget imod enten at være, eller at være gift med Superman, så hører det for de fleste nok mest til ønsketænkningen. Det at kunne kaste med biler eller flytte store kampesten uden at blinke sker kun på filmlærredet og med en god dosis special effects. Men hvad nu hvis du godt kunne kaste med biler og flytte store kampesten, UDEN at skulle hoppe i superheltekappen foran en green screen? Eller hvis du kunne løfte store uhåndterbare ting UDEN at svede – og du kunne gøre det igen og igen? Det er faktisk muligt med blot en lille smule hjælp fra en vakuumløfter at løfte alle mulige tunge eller uhændige ting, så du ikke behøver hverken svede eller ase og mase for at løse en arbejdsopgave.

Rette hjælp i rette tid

Med en vakuumløfter i din virksomhed sørger du for, at dine medarbejdere ikke behøver at skulle lave tunge eller akavede løft for at flytte rundt på ting. Ofte tænker vi ikke over, hvor mange gange i løbet af en arbejdsdag vi håndterer for tunge løft, førend at det siger knæk og at kiropraktoren må tilkaldes. Det kan du og dine medarbejdere nu slippe for, hvis I sørger for at investere i en vakuumløfter, som let og bekvemt kan håndtere også tilsyneladende ubesværlige løft. Faktum er, at hvis du sørger for den rette hjælp til dine medarbejdere, så vil de ikke kun kunne løse opgaver uden at pådrage sig for stor belastning, men de vil også med stor sandsynlighed have færre sygedage og sygemeldinger, som kun vil være til gavn og glæde for dit firma. Færre sygedage betyder som regel også bedre arbejdsmiljø og glade medarbejder, og det vil igen kunne oversættes til bedre og hurtigere produktion, som igen betyder grønne tal på bundlinjen og dermed succes til dig og dit firma. Alt i alt er det en investering, som alle kan drage nytte af, og som vil sørge for, at dit firma er med i front, når det kommer til godt arbejdsmiljø og glade og tilfredse medarbejdere, og det må vel være enhver virksomheds ønske!

Continue Reading

Populært